کد مطلب: 140210
طي حکمي از سوي مدير کل پست استان/
رئيس جديد اداره پست اردل معرفي شد
تاریخ انتشار : 1395/04/12
نمایش : 1933
طي حکمي از سوي مدير کل پست استان چهارمحال وبختياري "قاسم رئيسي"به سمت جديد اداره پست شهرستان اردل معرفي شد.











 

به گزارش هفت چشمه، مراسم توديع و معارفه  رئيس  جديد پست شهرستان  اردل با حضور حسين عنايتي مدير کل پست استان چهارمحال وبختياري و معاون فرماندار در فرمانداري شهرستان اردل برگزارشد.

رحم خدا صفري معاون فرماندار شهرستان اردل در اين مراسم به اهميت اداره پست و خدمات پستي اشاره کرد و اظهار داشت: ‎پيدايش زندگي‌هاي مدرن و تغيير نياز مردم به خدمات پستي مستلزم تغيير رويکرد براي پاسخگويي به اين نيازها است.

صفري جمهوري اسلامي ايران را قديميترين و مهمترين سازمان خدماتي کشور دانست و تصريح کرد:‌ پست امين، امانتدار و خدمتگزار مردم است و اين سازمان جايگاه ويژه‌اي در جامعه دارد.

وي با بيان اينکه خدمات پستي از ابزارهايي است که ميتواند سياستهاي دولت را تا دورترين نقاط کشور گسترش دهد، اذعان داشت: ‎امروزه پست با اتکا به تکنولوژي پيشرفته منشأ خدمات باکيفيت و مطلوبي براي افراد جامعه است.

معاون فرماندار اردل بر تعامل سازنده ادارات شهرستان با اداره پست براي حل مشکلات مردم تاکيد کرد و بيان داشت: ‎خدمات پستي که در بستر فناوريهاي نوين عرضه ميشود براي حل مشکلات شهري موثر است.

در اين مراسم طي حکمي از سوي حسين عنايتي مدير کل پست استان  چهار محال بختياري  "قاسم رئيسي اردلي"  به سمت جديد اداره پست شهرستان  اردل معرفي و از خدمات و ارزنده چهار ساله رئيس سابق "محمد انصاري" تشکر و قدر داني شد.

انتهاي پيام/570ه
 
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg